Eğitim,öğretim amaçlayan kim.İsterse 3 yaşında başlasın.Bu şekilde ezberci,pratikten uzak bir eğitim sistemi olduğu sürece öğrencilerden bir şey beklemek abes olur.Takır takır logaritma,parabol sorularını çözen öğrencilere bir sorun ne bu logaritma,parabol nedir? diye afalıp kalırlar çünkü ne amaçla ortaya çıktıklarının hiç bir önemi yok üniversite sınavında yapabilsinler yeter.