Konu
Milli Eğitim'e Bakan'ımız Çok, Görenimiz Yok . . .
02-10-2014, 00:50:09
#9
Kesshh
82.60 puan ile bilgisayar öğretmeni olamadım hocam ne eğitiminden bahsediyoruz. şimdi benim yerime dersime başka branşta ücretli öğretmenler giriyor.