Milli Eğitim, bütün dünya için stratejiktir. Akşam yatıp sabahleyin şekillendiremezsiniz onu..

– Kalkınma planlarımızda var mıydı?
– MEB’de de görüşülmüş müydü?
– Bakanlar Kurulu’muzda fikir tartışması yapılmış mıydı?
Hayır.

E peki bu 4+4+4 nerden çıktı?

Hiçbiri eğitimci olmayan 3-5 vekilin verdiği şeyle bir anda oldurduk… El kaldırdılar. Kabul edenler? Etmeyenler? Edilmiştir, dediler ve geçti.

Anneler 5 yaşındaki çocuklarını haklı olarak okula göndermemek için, rapor aldılar. O annelere, “sizin çocuğunz geri zekalı mı” hakareti yapıldı.

Yüreğinde çocuk ve anne sevgisi olan ve annelerin o çocuklarına nasıl titrediğini bilen bir insan, kalkıp bu ülkenin kadınlarına bu lafları edebilir mi?

Bu ülkenin o anneleri özür bekleseler haksız duruma mı düşerler??

* * *
Sonra baktık ki, harbiden 5 yaşındaki çocuklarla olmuyor, 5 yaş zorunluluğundan vazgeçmek zorunda kaldılar..

(Boyu 100 cm olan bir çocuk, 3 metre yükseklikteki tavana erişemezse bunun adı gerizekalılık değildir. Eğitim bilimleri mezunu olduğum için söyleyeyim, 5 yaşındaki çocuğun eğitim görebilecek ince kasları gelişmemiştir… Bu sebeple, yaratılışı gereği ilkokul 1’de eğitim göremez, gerizekalı olduğundan değil. İlk verdiğim örnekle hemen hemen aynı şey.)

N’oldu peki?
Bir nesli, denek-kobay olarak kullandılar. Deney başarısz çıktı…
Eee?

* * *

Dünyadaki matematik, fen bilimleri vb. olimpiyatlarda son sıralardayız.. Bu kafa yapısıyla ilk 5’e girecek halimiz yoktu heralde.

Biz Müslüman ülkeyiz, bizden mucit çıkmaz, biz ara eleman yetiştireceğiz diyen adamı, bu ülkede bakan koltuğuna biz oturttuk çünkü…

Kendimiz ettik, kendimiz bulduk.

Ne yazık ki bakanımız çok.
Ama görenimiz yok.

Kaynak: www.KanalGazete.com
(http://www.kanalgazete.com/milli-egi...gorenimiz-yok/)