Demek ki yolunda gitmeyen şeyler olmuş ki yıkılmış hocam.
Çok şükür müslümanım, yanlış anlaşılma olmasın.
İnsanlar gibi devletlerde hata yaparlar her canlı gibi devletlerinde bir ömrü vardır kimse kalıcı değil hocam.Ama bunu dolaştırıp getirip yok biz din yüzünden kaldık böyle şöyle saçmalığı artık baydı Kendi dinimizi anlamadan elin yahudisinin hristiyanının düzenine ağzımızın suyu akarak bakıyoruz Zaten toplumda toplasan kaç kişi dinini biliyor yaşıyor adam sabah vaaz veriyor faiz faiz diye sonra gidip faizle iş yapıyor bu adamın ve bu adamların oluşturduğu milletten ne bekliyorsun sözüm meclisten dışarı tabii ...
İnsanımız kendinde aramıyor suçu bende dahil buna Allah çalışana veriyor yan gel yat karpuz büyür ancak herkesin bir ucundan tutması lazım.Devleti soyanımı sayarsın kaçak elektrik kullananımı 1000 türlü kafa var toplumda

...