GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uluslarası anketlerde dipteyiz. Avrupa'nın en gerizekalı ülkesi diye anılıyoruz. Ülkede uyuşturucu kullanma yöntemleri bilmek, gezegenleri bilmekten daha havalı.

Zeki insanları dışlıyoruz. Bu çocuk gerizekalı sabah akşam okuyor diyoruz...
En kötüsü de "pozitif bilim" temelli eğitimimizi "din" ve örf temelli eğitime çevirdik. Sonrasında ne oldu, trenlere ray takacak adamımız kalmadı.

Gülüyorum ve geçiyorum Bu ülkeye laiklik ve cumhuriyet çok geldi, değerini bilemediniz, haketmiyorsunuz da.
Ne alakası var konunun din ile ? Nedir bu dine düşmanlığınız arkadaş .Laiklikle geldiğimiz yer belli 100 senedir sürünüyoruz milletçe size fetihler 3 kıtayı yönetmekler fazla geldi bence sadece siz değil milletçe biz bu rezilliği hak ediyoruz çünkü layık olduğumuz gibi yönetiliyoruz.

600 senede beğenmediğin o din ile destan yazdı yazanlar özetle doğrusuyla yanlışıyla neyse ama yazdı şimdi elin amerikalısı başına çuval geçirse askerinin sesini çıkaramıyorsun sinekten kaçıp yılanın ağzına gireli seneler oluyor bizde bunu ilericilik sanıyoruz....