Ne alakası var konunun din ile ? Nedir bu dine düşmanlığınız arkadaş

.Laiklikle geldiğimiz yer belli 100 senedir sürünüyoruz milletçe size fetihler 3 kıtayı yönetmekler fazla geldi bence sadece siz değil milletçe biz bu rezilliği hak ediyoruz çünkü layık olduğumuz gibi yönetiliyoruz.
600 senede beğenmediğin o din ile destan yazdı yazanlar özetle doğrusuyla yanlışıyla neyse ama yazdı şimdi elin amerikalısı başına çuval geçirse askerinin sesini çıkaramıyorsun sinekten kaçıp yılanın ağzına gireli seneler oluyor bizde bunu ilericilik sanıyoruz....
Demek ki yolunda gitmeyen şeyler olmuş ki yıkılmış hocam.
Çok şükür müslümanım, yanlış anlaşılma olmasın.