Takmıyorum, takmıyorum banane!...
Şuan kendine Milli Eğitim Bakanı diyen zaat-ı muhterem (nedense her defasında haydar dümen'e benzettiğim kişi) öğrencilerin hayatını zindana çevirdiği ortada. Ben kendim öğrenci değilim kardeşim öğrenci, lise öğrencisi. Saat 7 de evden çıkıyor, akşam saat 5, 5:30 gibi evde oluyor. Devamsızlıkları ise yarı yarıya indirerek çok güzel bir iş yapıyor. Be insan sen hayatında hiç mi çocuk olmadın?! Bu çocuklarda istemez mi hadi okul çıkışı biraz gezelim, biraz maç filan yapalım. Günde 9 saat yanlış hatırlamıyorsam aralıksız ders görüyorlar. Bu çocuklara olan kinin nedir? Size bir soru Türkiye'de aileler çocuklarını son 6-7 yılda psikiyatrlara, psikologlara götürme oranındaki fırlamayı biliyor musunuz? Birileri çıkarda "TÜRKİYEMİZDEKİ MİLLİ GELİR ÇOĞALDI MİLLET PARAYI BULUNCA GÖTÜRMEYE BAŞLADI" gibi saçmalayacaktır. Alakası yok, bu çocukların sosyal olmaya ihtiyacı var. Sosyalleşmeye ihtiyacı var. Korkuyorum şu gelecekten korkuyorum. Biz yine iyi kurtulmuşuz. @Selanik sevgili arkadaşım bunlar şunlara bakar; birisi ceplerinin doluluklarına diğeri otorite sahibi olmaya. Başka birşeyle ilgilendikleri yok.
Herneyse;

Hepinişi sefiyorum cocukla