Lens kullanıyorum fakat batma yapıyor
11
●1.068
- 27-06-2014, 18:55:28Merhaba arkadaşlar Purevision 2 HD Astigmatizm Torik Lens aldım fakat rahat edemiyorum. İyi görüyorum görmesine fakat dediğim gibi arada batma, yanma gibi hisler yaşıyorum. Göz yaşı damlası aldım biraz rahatlatıyor sonra tekrar aynı. Bu lensi hiç hissetmemenin bir yolu yok mudur?
- 27-06-2014, 19:27:53Bak şöyle yaparsan biraz rahat oluyor. Lensi takmaya hazır ediyorsun ya o yuvarlagın icine solusuon damlat sulu sulu tak gözüne yoksa hemen kuruyormbatıyor.
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi - 28-06-2014, 10:28:12Bosch Lomb muydu markası ne,
Bende ilk aldığım zamanlar onu kullanıyordum senınle aynı sıkıntıları yaşıyordum, bence çok dandik bir lens markası, Solusyonlarını kullandığım zamanlarda bile göz batması yaşıyordum.
Her lens markası herkese uygun olmuyor,
Ben 3 senedir Oasis Acuvue kullanıyorum mesela, inanılmaz rahat ve hiçbir sorun yaşamıyorum,
Bazı göz muayene yerlerinde mesela öneriyorlar sen şunu kullan tarzı, bana bu lensi önermişlerdi ogündür bu gündür sorunsuz
- 28-06-2014, 11:42:26Purevision 2 HD ASTIGMATIZM TORICAnarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2014, 12:06:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yukarıdaki arkadaşında dediği gibi eğer doktora gitmediyseniz mutlaka gidip görünün hocam, bazı gözler lens için uygun olmuyor. Ayrıca marka olarak bende Oasis Acuvue tavsiye ederim. Ayrıca gözünüzde lens varken göz damlası kullanmak zararlı diye biliyorum.
- 28-06-2014, 12:47:19bausch lomb markasının ürünü o zaten.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2014, 12:53:26O halde ben de Acuvue Oasys alayım. 10 -11 saat kullanımda bile batma yapmıyor mu sizde?Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2014, 13:06:08Ben bazen lensle uyuya bile kalıyorum bi sorun olmuyor, hiç sıkıntı yaşamadım ben.netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle