Merhaba arkadaşlar Purevision 2 HD Astigmatizm Torik Lens aldım fakat rahat edemiyorum. İyi görüyorum görmesine fakat dediğim gibi arada batma, yanma gibi hisler yaşıyorum. Göz yaşı damlası aldım biraz rahatlatıyor sonra tekrar aynı. Bu lensi hiç hissetmemenin bir yolu yok mudur?