Konu
Lens kullanıyorum fakat batma yapıyor
28-06-2014, 12:47:19
#7
Anarchist
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Purevision 2 HD ASTIGMATIZM TORIC
bausch lomb markasının ürünü o zaten.