Anarchist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lens kullanıyorum fakat batma yapıyor
11
●1.068
- 28-06-2014, 19:29:41Acuvue OASYS 1 haftalık lens kullanıyorum 3 yıldır falan.Normalde haftada bir çıkarmam lazımken ben ayda 1 kere çıkarıp çöpe attığım oluyor.Sıfır sıkıntı ve gerçekten kaliteli lens.Sadece uyku düzenim çok bozulduğunda veya çok fazla PC karşısında kalıp az uyuduğumda vs. sorun yapıyor oda normal zaten.
Acuvue OASYS uzun süredir kullanan biri ve tabiri caizse lensin canını çıkaran biri olarak kesinlikle tavsiye ederim. - 04-07-2014, 18:23:38Üyeliği durdurulduPurevisionda aynı sorunu yaşadım , batma , yanma ve kuruluk hissi verdi.%99 lens markasından. En rahatsız lens bence Purevision. Birçok marka kullandıktan sonra sürekli Kullandığım en rahat lensler ;netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süreli olarak
Air Optix AQUA

Acuvue OASYS

Günlük Kullan at ;
1DAY ACUVUE® TruEye 30 lu Kutu

DAILIES Aqua Comfort 30lu Kutu


