Acuvue OASYS 1 haftalık lens kullanıyorum 3 yıldır falan.Normalde haftada bir çıkarmam lazımken ben ayda 1 kere çıkarıp çöpe attığım oluyor.Sıfır sıkıntı ve gerçekten kaliteli lens.Sadece uyku düzenim çok bozulduğunda veya çok fazla PC karşısında kalıp az uyuduğumda vs. sorun yapıyor oda normal zaten.
Acuvue OASYS uzun süredir kullanan biri ve tabiri caizse lensin canını çıkaran biri olarak kesinlikle tavsiye ederim.