Konu
Lens kullanıyorum fakat batma yapıyor
04-07-2014, 18:23:38
#12
ArMa_07
Üyeliği durduruldu
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar Purevision 2 HD Astigmatizm Torik Lens aldım fakat rahat edemiyorum. İyi görüyorum görmesine fakat dediğim gibi arada batma, yanma gibi hisler yaşıyorum. Göz yaşı damlası aldım biraz rahatlatıyor sonra tekrar aynı. Bu lensi hiç hissetmemenin bir yolu yok mudur?
Purevisionda aynı sorunu yaşadım , batma , yanma ve kuruluk hissi verdi.%99 lens markasından. En rahatsız lens bence Purevision. Birçok marka kullandıktan sonra sürekli Kullandığım en rahat lensler ;
Uzun süreli olarak
Air Optix AQUA
Acuvue OASYS
Günlük Kullan at ;
1DAY ACUVUE® TruEye 30 lu Kutu
DAILIES Aqua Comfort 30lu Kutu