Yukarıdaki arkadaşında dediği gibi eğer doktora gitmediyseniz mutlaka gidip görünün hocam, bazı gözler lens için uygun olmuyor. Ayrıca marka olarak bende Oasis Acuvue tavsiye ederim. Ayrıca gözünüzde lens varken göz damlası kullanmak zararlı diye biliyorum.