netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O halde ben de Acuvue Oasys alayım. 10 -11 saat kullanımda bile batma yapmıyor mu sizde?
Ben bazen lensle uyuya bile kalıyorum bi sorun olmuyor, hiç sıkıntı yaşamadım ben.