Konu
Lens kullanıyorum fakat batma yapıyor
28-06-2014, 12:53:26
#8
netadam
Anarchist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bausch lomb markasının ürünü o zaten.
O halde ben de Acuvue Oasys alayım. 10 -11 saat kullanımda bile batma yapmıyor mu sizde?