Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bosch Lomb muydu markası ne,
Bende ilk aldığım zamanlar onu kullanıyordum senınle aynı sıkıntıları yaşıyordum, bence çok dandik bir lens markası, Solusyonlarını kullandığım zamanlarda bile göz batması yaşıyordum.
Her lens markası herkese uygun olmuyor,
Ben 3 senedir Oasis Acuvue kullanıyorum mesela, inanılmaz rahat ve hiçbir sorun yaşamıyorum,
Bazı göz muayene yerlerinde mesela öneriyorlar sen şunu kullan tarzı, bana bu lensi önermişlerdi ogündür bu gündür sorunsuz
Purevision 2 HD ASTIGMATIZM TORIC