Yeniceri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Olmaz Böyle Birşey!! 172.00 TL CEZA
57
●3.485
- 26-05-2014, 22:31:49Ben kendim tüm kurallara uyuyorum. Bir tek kask takma hariç. Onuda yazın takmıyorum, kışın yine takıyoruz. Işıkta geçmişliğim hiç yok ama geçmelerine hep kızmışımdır. Normal seyir halindeykende geçiyorlar. Siyah cam konusuna gelirsek, kendi arabamda yok ama takanlara hak veriyorum. Işıkta vs duruyorsun, kaldırımdan geçen ahali olduğu gibi arabanın içini görüyor. Öylece sizi izliyor. Sende kendi arabanda rahat rahat oturamıyorsun. Ama siyah cam varken böyle bir sıkıntı olmuyor. Diğer yazdıklarında egsozdur sestir vs sonuna kadar haklısın.
- 26-05-2014, 22:38:09Kask takmak kendi sağlığın için önemli. Motor kullandığın için daha iyi bilirsin. Kask gerçekten çoğu zaman hayat kurtarıyor. Bir kaza yapsan ne olacak ? Hadi kendi canını düşünmüyorsun. Ya geride bıraktıkların ?clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırmızı ışıkta geçen polis araçlarına kızma. Çünkü nereye gittiklerini bilemezsin. Normal seyir halinde mi, yoksa bir ihbara mı gidiyorlar, emin ol bunu bilemezsin.
Siyah cam filmi yerine, perde taksan daha iyi olmaz mı ? Aynı işi fazlasıyla görüyor. Hem bir kaza anında senin ve araçtakilerin canını korur, hemde kurallara uymuş olursun. Tek yapacağın, polis kontrol noktasına geldiğinde perdeleri açmak olacak. Çünkü polis, içeridekileri görmek zorunda. Belki birini kaçırdın, belki içeride silahlarla bekleyen teröristler var.
Umarım ortak bir noktada buluşabiliriz.. - 26-05-2014, 22:47:07Kask konusunda haklısın fakat yazın burada feci derecede sıcak oluyor ve kaskın içinde nefes almak mümkün değil. +bir de rahatsızlığım eklenince... şimdi bunada çenesi açılan kask falan diyeceğin için en iyisi hiç uzatmıyım. haklısın nediyim... ama takmadığım zaman 2kat dikkatli olduğumu söyleyebilirim.Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
perde konusu hiç aklıma gelmemişti. şimdi düşündüm arka yan camlar için güzel olabilir. ama ya ön yan camlar ve arka cam nasıl olacak? arkaya perde takarsam arkayı göremem. yanlara takarsam zaten olmaz. peki siyah orjinal cama nediyosun? dediğin gibi o yine buz gibi dağılacaktır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:47:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:37 --
şimdi aklıma geldide şeffaf yine siyah cam gibi bi his veren tarzda perdeler var bak onlar olabilir. - 26-05-2014, 22:57:01Sen dikkat edersin mutlaka. Fakat ya aynı yolu kullanan diğer araçlar ? Yani amacım tartışmak değil kesinlikle. Sadece doğruyu göstermek. Günah ve yasak olan birçok şey insana keyif veriyor biliyorumclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

En arka camda olmasının bir önemi yok. Mesela emziren bir anneyi düşünelim. Önemli olan arka yan camlardır. Siyah renkli, fabrika çıkışı araç camları zaten yasak değil. en güzeli o. Onlar hem görüntüyü engellemiyor, hemde kaza anında dağılıyor.
Dediğim gibi, önemli olan insan sağlığı. Bizim sadece bu konuya odaklanmamız lazım. - 26-05-2014, 23:53:075 yıldır motosiklet kullanırım son senesinde büyüttük CC yi ehliyete başvurdum bunun için, kask takmıyorum sıcaklarda diyorsun o bahsettiğin sebepten dolayı haklısındır ancak 20 ile gitsen bile allah korusun düşsen inan suratın dağılır çok gördük yani burada yine motosiklette kask takmayana trafik ekipleri durdurup ceza kesiyor arkadaşım yedi çok kişi yaptıkları kazada kask sayesinde hayatta kaldı kafaları darbe almadı biz sana anca tavsiye verebiliriz gerisi seninclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2014, 23:57:54hocam burada yazın kapalı kaskları takmak mümkün değil. kışın bile nefes zor alıyorum. sadece kafayı kafatan yüz/çene açık kasklarda hem komik hemde saçmalık yani bir işe yaramaz. çene açılırlarda açıkcası biraz pahalı.. birazda ihmal diyelim. şunuda söyleyim burada mart ayından ekim hatta kasım ayına kadar yunus polisler bile kask takmaz. marttan önce kasımdan sonrada genelde yine takmazlar ama yanlarında bulundururlar. onun haricinde gözlük takıyorlar sadece... yineede söylediklerinde çok haklısın.BaRRow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2014, 00:37:02Benim sinir olduğum çok farklı bir nokta var.Devriye gezen polis araçlarını biliyorsunuz.Geçen evime gidiyorum gece saat 11.30-12 falan şehirler arası denilebilecek 3 gidiş 3 geliş bir yoldan köprülü kavşağa girmeyip sağa döneceğim.Sağa dönüş tek şerit dubalar,köprülü kavşağın korkulukları falan var bi tarafında.Polis arabası abartısız söylüyorum 20 ile gidiyor.Benim orada hastam olsa acil işim olsa veya hız yapmak istemiyorum limit 50 şehir içi girişi diye 40'la gitmek istesem gidemiyorum.Polis aracına selektör yapsam biliyorum durdurucak ilerde ne artistlik yapıyorsun l.an diyecek.
Bir diğeri bugün yine devriye atıyor yolun ortasında durdu önü boş nabıyor bu diye bakıyorum adam sola döndü.Ne bir selektör var ne bir siren vs. hiçbirşey yok tamamen keyfi.Adam nöbet tutuyor canı sıkılıyor vakit öldürüyor diye benim trafik akışımı kesemez kimse kusura bakmasın.Şikayetçi olunca veya dile getirince polis düşmanı oluyoruz.Ben polis düşmanı değil başkasını düşünmeyen görevini iyi yapmayanın düşmanıyım. - 27-05-2014, 00:39:53Hocam yanlısın var dogrusu araba yayadan korkacak.greystone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ceza düşündürücü olabilir fakat adam trafikte magandalık yapacaksa el bile koysunlar. - 27-05-2014, 00:57:26Abart egsoz basbaya vanali degilse herturlu ses yapar
zaten bir devlette trafik polisinin ceza kesme kotasi varsa devletin butcesinde trafik cezaları varsa ne hayir bekliyosunuz. Ceza yazdırmak icin polise 40 takla attirmak yerine emniyet seridine gereksiz girme kaldirima park gibi seylere koyun min 1000 lira ceza bakalim butce nasil zenginlesiyor hem millet akillaniyo
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

zaten bir devlette trafik polisinin ceza kesme kotasi varsa devletin butcesinde trafik cezaları varsa ne hayir bekliyosunuz. Ceza yazdırmak icin polise 40 takla attirmak yerine emniyet seridine gereksiz girme kaldirima park gibi seylere koyun min 1000 lira ceza bakalim butce nasil zenginlesiyor hem millet akillaniyo