Güzel kardeşim. Ben birşeyleri değiştirelim, herkes kurallara uysun diye, gayet düzgün bir dille birşeyler anlatmaya çalışıyorum, sen olayı bambaşka boyutlara taşıyorsun. Polis uymuyor diye bende uymam diyorsun. Fakat neden " Her koyun kendi bacağından asılır " demiyorsun ? Polis şahsi aracıyla kırmızı ışıkta geçemez. Fakat resmi araçlar, acil bir durum varsa geçebilir. İşte bu zihniyet yüzünden " Türkler hep böyle " gibi aşağılamalara maruz kalıyoruz. Yapmayın, etmeyin. Uyun şu kurallara...
Ben kendim tüm kurallara uyuyorum. Bir tek kask takma hariç. Onuda yazın takmıyorum, kışın yine takıyoruz. Işıkta geçmişliğim hiç yok ama geçmelerine hep kızmışımdır. Normal seyir halindeykende geçiyorlar. Siyah cam konusuna gelirsek, kendi arabamda yok ama takanlara hak veriyorum. Işıkta vs duruyorsun, kaldırımdan geçen ahali olduğu gibi arabanın içini görüyor. Öylece sizi izliyor. Sende kendi arabanda rahat rahat oturamıyorsun. Ama siyah cam varken böyle bir sıkıntı olmuyor. Diğer yazdıklarında egsozdur sestir vs sonuna kadar haklısın.