vanalı egsoz gerekli neden dersen eskiden yayalar arabalardan korkardı şimdi tam tersi oldu. araba gerektiğinde aslan olup kükremeliki yayalar arabalara saygı göstersin . diğer zamanlardada vanayı kapatacaksın kedi gibi olacak araba . şehiriçinde kafayı yemeden araba kullanamıyor insan sattım kurtuldum ben .
Hocam yanlısın var dogrusu araba yayadan korkacak.
Bu ceza düşündürücü olabilir fakat adam trafikte magandalık yapacaksa el bile koysunlar.