5 yıldır motosiklet kullanırım son senesinde büyüttük CC yi ehliyete başvurdum bunun için, gask takmıyorum sıcaklarda diyorsun o bahsettiğin sebepten dolayı haklısındır ancak 20 ile gitsen bile allah korusun düşsen inan suratın dağılır çok gördük yani burada yine motosiklette kask takmayana trafik ekipleri durdurup ceza kesiyor arkadaşım yedi çok kişi yaptıkları kazada kask sayesinde hayatta kaldı kafaları darbe almadı biz sana anca tavsiye verebiliriz gerisi senin
hocam burada yazın kapalı kaskları takmak mümkün değil. kışın bile nefes zor alıyorum. sadece kafayı kafatan yüz/çene açık kasklarda hem komik hemde saçmalık yani bir işe yaramaz. çene açılırlarda açıkcası biraz pahalı.. birazda ihmal diyelim. şunuda söyleyim burada mart ayından ekim hatta kasım ayına kadar yunus polisler bile kask takmaz. marttan önce kasımdan sonrada genelde yine takmazlar ama yanlarında bulundururlar. onun haricinde gözlük takıyorlar sadece... yineede söylediklerinde çok haklısın.