clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendim tüm kurallara uyuyorum. Bir tek kask takma hariç. Onuda yazın takmıyorum, kışın yine takıyoruz. Işıkta geçmişliğim hiç yok ama geçmelerine hep kızmışımdır. Normal seyir halindeykende geçiyorlar. Siyah cam konusuna gelirsek, kendi arabamda yok ama takanlara hak veriyorum. Işıkta vs duruyorsun, kaldırımdan geçen ahali olduğu gibi arabanın içini görüyor. Öylece sizi izliyor. Sende kendi arabanda rahat rahat oturamıyorsun. Ama siyah cam varken böyle bir sıkıntı olmuyor. Diğer yazdıklarında egsozdur sestir vs sonuna kadar haklısın.
5 yıldır motosiklet kullanırım son senesinde büyüttük CC yi ehliyete başvurdum bunun için, kask takmıyorum sıcaklarda diyorsun o bahsettiğin sebepten dolayı haklısındır ancak 20 ile gitsen bile allah korusun düşsen inan suratın dağılır çok gördük yani burada yine motosiklette kask takmayana trafik ekipleri durdurup ceza kesiyor arkadaşım yedi çok kişi yaptıkları kazada kask sayesinde hayatta kaldı kafaları darbe almadı biz sana anca tavsiye verebiliriz gerisi senin