Benim sinir olduğum çok farklı bir nokta var.Devriye gezen polis araçlarını biliyorsunuz.Geçen evime gidiyorum gece saat 11.30-12 falan şehirler arası denilebilecek 3 gidiş 3 geliş bir yoldan köprülü kavşağa girmeyip sağa döneceğim.Sağa dönüş tek şerit dubalar,köprülü kavşağın korkulukları falan var bi tarafında.Polis arabası abartısız söylüyorum 20 ile gidiyor.Benim orada hastam olsa acil işim olsa veya hız yapmak istemiyorum limit 50 şehir içi girişi diye 40'la gitmek istesem gidemiyorum.Polis aracına selektör yapsam biliyorum durdurucak ilerde ne artistlik yapıyorsun l.an diyecek.
Bir diğeri bugün yine devriye atıyor yolun ortasında durdu önü boş nabıyor bu diye bakıyorum adam sola döndü.Ne bir selektör var ne bir siren vs. hiçbirşey yok tamamen keyfi.Adam nöbet tutuyor canı sıkılıyor vakit öldürüyor diye benim trafik akışımı kesemez kimse kusura bakmasın.Şikayetçi olunca veya dile getirince polis düşmanı oluyoruz.Ben polis düşmanı değil başkasını düşünmeyen görevini iyi yapmayanın düşmanıyım.