• 24-04-2014, 10:42:05
    #37
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilinçli yapıyor da olabilir bilemezsin.
    Beraber program yaziyoruz o yaziyor ben takip ediyorum hatasi var mi diye tabi onu izliyorum aslında o esnada gözüne takiliyor bilerek yapilmiyor yani

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 24-04-2014, 10:47:44
    #38
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''Kızım giyinmene dikkat etsene düzelt şu a.... k...d..um.. şeyini,kıyafetini '' ''açtın hepten memelerini'' ''kıçın başın gözüküyor'' gibi bir rahatlıkla tüm manitalarıma söylerim. Sıkıntı yapmaya gerek yok böyle konuşursan kendilerinde suç ararlar ve daha dikkatli giyinip sizi üzmemeye çalışırlar. Manita dedim,kimse gelip kız arkadaşınıza eşinize böyle kaba konuşmanız güzel değil demesin. MA Nİ TA
    Ciddi ciddi soruyorum, yaşın kaç?
  • 24-04-2014, 11:01:33
    #39
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beraber program yaziyoruz o yaziyor ben takip ediyorum hatasi var mi diye tabi onu izliyorum aslında o esnada gözüne takiliyor bilerek yapilmiyor yani

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Sen benim orama mı bakıyorsun yoksa diye bir çıkış yapabilir dikkat
  • 24-04-2014, 11:15:30
    #40
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla biz bi anlaşma yaptık
    Ben saat 6 dan sonra dışarı çıkmıcam oda üstüne başına dikkat edicek.
    Ne tayt giyicek ne başka bişey. Hep bisiklet yaka
    6'dan sonra dışarı çıkmama işi gerçekten zor
  • 24-04-2014, 11:17:01
    #41
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6'dan sonra dışarı çıkmama işi gerçekten zor
    emre 6'dan sonra dışarı çıkmayacak öylemi güler geçerim yok öyle bişey
  • 24-04-2014, 11:27:26
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Dostum ben de çok dikkat ederim böyle şeylere, samimiyimdir ikili ilişkilerimde.

    Mesela eski kız arkadaşımla hala takılıyoruz birbirimizi seviyoruz ama çıkamıyoruz çünkü elimde kalır boğarım biliyor. Bu yüzden onun biraz daha olgunlaşmasını bekliyorum.

    Dün mesela birlikteydik açıldı ve şöyle dedim: "Gızım şu önünü felan düzelt yoksa elimde kalacan" o da tamam dedi düzeltti.

    Arkadaşım vardı normal arkadaş kız, önü düşmüş mesela kız normal arkadaşım banane hıssiyatı olmuyor benim yanımda olduğu için otomatikmen beni temsil ediyor dışardaki adam nerden bilsin benim arkadaşım olduğunu. Ona da: "Şu önünü düzelt gız" dedim. Düzeltti gülerek sırtımı sıvazladı ay canım benim manasında.

    Hani bu işler birazda rahatlık ve samimiyet meselesi diğer arkadaşın da dediği gibi.

    Canın bu duruma çok sıkılıyor biliyorum.

    Benimki dün bana diyor ki yakında çarşafa bürünecem senin yüzünden.
  • 24-04-2014, 11:32:03
    #43
    EE Biz erkekler hep aynıyız Kadınlarda bunu bi öğrenemedi kardeşim ya
  • 24-04-2014, 13:26:54
    #44
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6'dan sonra dışarı çıkmama işi gerçekten zor
    çok zor malesef
    arada kaçamak yapıyoruz ama genel anlamda böyle

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:26:54 -->-> Daha önceki mesaj 13:25:15 --

    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emre 6'dan sonra dışarı çıkmayacak öylemi güler geçerim yok öyle bişey
    Malesef mert Bende öyle diyodum kendime ama o tribi yemek hiç çekilmiyo gerçekten
  • 24-04-2014, 13:29:06
    #45
    Söylenir tabiki