Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla biz bi anlaşma yaptık
Ben saat 6 dan sonra dışarı çıkmıcam oda üstüne başına dikkat edicek.
Ne tayt giyicek ne başka bişey. Hep bisiklet yaka
6'dan sonra dışarı çıkmama işi gerçekten zor