buda çaycıdan çay istemek gibi bişey.
üstünü düzeltsene=morali bozulur
üstünü düzelt=konuşmaz, düzeltir, ters ters bakar
üstünü düzeltirmisin=tamam der, bozuntuya vermez
canım/cicim/bilmem neyim üstünü düzeltirmisin= hoşuna gider gülümser düzeltir.
tabi bunlar köprüyü geçene kadar. sonrasında ister istemez odunlaşıyorsun güzellikle anlatmak zor geliyor adama