• 25-04-2014, 17:55:32
    #64
    Davay davay 🌹
    1 kere uyardım, 2 kere uyardım, 3 oldu başını budadım.

    Artık böyle bir sıkıntı yaşamıyoruz.
  • 25-04-2014, 20:48:15
    #65
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı durum başıma geldi ve net bir şekilde uyardım. Oksurme ile tiksirma ile diil, direkt söyle.

    Soyleceyek olduğun söz de şu;
    Balim(artık ne diye hitap ediyorsan), bak giyimine karışmıyorum ama oranın buranin gorunur olması beni rahatsız ediyor. İnsanların kadinima bakmasini istemiyorum.

    Aynen boyle soyle hocam. Ben soyledim, erkegim nasıl isterse oyle giyinirim şeklinde cevap aldimdi.

    Yani bu önemli bir konu. Zaten elbisesi sebebiyle sana trip atacaksa anlatmana rağmen, o kizdan uzaklas derim.

    Sevgi de gurur du, goruntuyu olmaz.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    kadınım erkeğim güzelmiş hocam
  • 25-04-2014, 21:30:11
    #66
    Bence kaba bir davranış örneği.
    Bu tarz korumacı davranışları ben hoş bulmuyorum. Vücudunun görünmesi gayet normal. Onu erkeğin uyarması ise bence kabaca.

    Ben böyle şeylere asla karışmam. Dekolte giymesine de karışmam, gayet hoş bulurum.
    Memeleri çok seviyorum çünkü, doya doya izlerim onu (ciddiyim. yani hepimiz seviyoruz, neden inkar ediyorsunuz ki ?)
  • 25-04-2014, 21:31:04
    #67
    sabahattin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kız arkadaşım olmadığından ve arkadaşlarım hep erkek olduğu için gayet rahatım bu konuda, hiç problem olmuyor.
    Tüm yorumları okudum, gerçekten iyiydi

    Konuya gelince, eğer yanımdaki kız arkadaşım samimi bir arkadaşım veya sevgilimse gülümseyerek kendim düzeltirim. Onlar da anlayış gösterirler çünkü genelde benim nasıl biri olduğumu bilirler. Eğer ki tanımadığım yolda, herhangi bir yerde gördüğüm kız ise kibar bir dille durumu gülümseyerek belirtirim. O da muhtemelen olgun karşılayıp düzeltecektir. Eğer ergenin teki değilse. Ki bunları da yapıyorum, sıkıntı olmuyor yani. Buradaki kilit nokta gülümsemek ve dili iyi kullanmak.

    Sonuç olarak söylenmeli, yanımda olan arkadaşımın farketmediği halde utanç verici bir duruma düşmesini istemem o yüzden söylerim. Kim olursa olsun.
  • 25-04-2014, 21:40:39
    #68
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kadınım erkeğim güzelmiş hocam
    yaş biraz ilerleyince, ciddiyette olunca öyle oluyor hocam
  • 25-04-2014, 21:42:47
    #69
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kaba bir davranış örneği.
    Bu tarz korumacı davranışları ben hoş bulmuyorum. Vücudunun görünmesi gayet normal. Onu erkeğin uyarması ise bence kabaca.

    Ben böyle şeylere asla karışmam. Dekolte giymesine de karışmam, gayet hoş bulurum.
    Memeleri çok seviyorum çünkü, doya doya izlerim onu (ciddiyim. yani hepimiz seviyoruz, neden inkar ediyorsunuz ki ?)
    Katılmıyorum çünkü sevdiğim kız söz konusuysa gözlerine bile bakmaktan çekinirim ben ki mahremiyetine bakayım. Erkekleri bilmem ama ADAMLAR sevdiği kıza o gözle bakamaz bakmamalı.
  • 25-04-2014, 22:20:04
    #70
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmıyorum çünkü sevdiğim kız söz konusuysa gözlerine bile bakmaktan çekinirim ben ki mahremiyetine bakayım. Erkekleri bilmem ama ADAMLAR sevdiği kıza o gözle bakamaz bakmamalı.
    göze bile bakmaktan çekinme genç kardeşim. Sevdiğine bir çok gözle bakarsın, seksolojik bakışta bunlardan biri. O da sana öyle bakar, bunlar hayatın gerçekleri. Yani yanlış bir durum yok.

    Haa, karacoder'in dediği mevzu biraz daha farklı, ona bişi demiyorum ama sen de böyle düşünme
  • 25-04-2014, 22:27:07
    #71
    Üyeliği durduruldu
    söylemen saçma olur hacı, hem de kız utanır yani. kendin düzelt bluzu falan. daha samimi bence.
  • 25-04-2014, 23:05:59
    #72
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılmıyorum çünkü sevdiğim kız söz konusuysa gözlerine bile bakmaktan çekinirim ben ki mahremiyetine bakayım. Erkekleri bilmem ama ADAMLAR sevdiği kıza o gözle bakamaz bakmamalı.


    Bir ilişkiyi yürüten en önemli şey cinselliktir. Aşkı yaratan şey, cinsellik ve güçtür. Ben demiyorum, bu bilimsel olarak ispatlanmış birşey. Tabi senin açtığın konuyla bir alakası yok bunun. Soracak olursan cinsellik çok önemli bir konudur, ilişkilerde. O yüzden ben böyle sevdiği kıza o gözle bkamaz falan laflarına inanmıyorum.

    Mesala bende hoşlandığım bir kız olduğunda sadece onun benim olmasını istiyorum, ilk gözlemim cinsel olmuyor. O kız seni kabul ettiğinde, 1-2 ay sonra zaten yavaştan cinsel ilişkiniz başlıyor. Ve birbirinizden faydalandığınız sürece bu devam ediyor.

    "Mahremiyetine neden bakayım" sorun çok mantıksız. Bir kadın ile erkek arasındaki ilişkiyi yaratan şey zaten cinselliktir. Cinsel çekim...

    Blogunda gördüğüm kadarıyla Üniversiteye yeni başlamış bir genç arkadaşımızsın.
    O zaman seni 53 yaşında bir bayan ile aşk yaşamaya davet ediyorum. İlgini çekecekmi ? 18 yaşında iken 53 yaşındaki bir bayandan hoşlanacakmısın ilk bakışta ? Hayır.. O yüzden cinselliği reddetme.