Hiç kız arkadaşım olmadığından ve arkadaşlarım hep erkek olduğu için gayet rahatım bu konuda, hiç problem olmuyor.
Tüm yorumları okudum, gerçekten iyiydi
Konuya gelince, eğer yanımdaki kız arkadaşım samimi bir arkadaşım veya sevgilimse gülümseyerek kendim düzeltirim. Onlar da anlayış gösterirler çünkü genelde benim nasıl biri olduğumu bilirler. Eğer ki tanımadığım yolda, herhangi bir yerde gördüğüm kız ise kibar bir dille durumu gülümseyerek belirtirim. O da muhtemelen olgun karşılayıp düzeltecektir. Eğer ergenin teki değilse. Ki bunları da yapıyorum, sıkıntı olmuyor yani. Buradaki kilit nokta gülümsemek ve dili iyi kullanmak.
Sonuç olarak söylenmeli, yanımda olan arkadaşımın farketmediği halde utanç verici bir duruma düşmesini istemem o yüzden söylerim. Kim olursa olsun.