hiç tanımadıklarıma bile söylüyorum yolda, markette, orda, burda, şurda, bu bir bir insanlıktır ve hatta herkeste memnun olur. Ayrıca siz karışınızda kini bilirsiniz yani nasıl bir tepki vereceğini..
Mesela daha bir kaç hafta önce, büyük bir manavdan meyve sebze aldım ve sırayı girdim ki, malumunuz meyve sebze olan yer olduğu için böcekte çok. Neyse kızın yakasında böcek duruyor, kız önümde ve önce baktım güldüm ve "sakin ol" dedim sonra böceği el attım bu kadar...
Yani üzeri açılan kişi, anne, kardeş, eş, dostta olabilir ve önemli olan insanın ahlaki değeridir. Bunun sizde söylemelisiniz. Bir keresinde de kızın pantolonu yırtılmıştı taksim de, kumaş pantolon siyah renk ve onun altında ise .... detayı girmiyorum..ona da söyledim ve hatta iğne iplik var mı diye muhabbetin dibine indik..
Bir diğer olan ise bakırköy sahilde, kız bir bacak bacak üstüne atmış her şey ortada ! işte buna herşeyin ortada demedim ki karşı bank olduğu için mecburi izleyenlerden olduk.. ama kendisi isteyerek yapıyordu.