dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben çok net de söylerim bazen , kimse de dönüp niye böyle bişey diyorsun demez cünkü tanırlar beni.

gecenlerde okulda 10-15 kişinin ortasında " yaz geldi , memelerin acık gezmeye başlamısın " tarzı birşey dedim kıza.kız dahil herkes güldü geçti
Yok artık. Öyle bir şey söylemem imkansız. Sizinki fazla ileri olmuş