ben çok net de söylerim bazen , kimse de dönüp niye böyle bişey diyorsun demez cünkü tanırlar beni.
gecenlerde okulda 10-15 kişinin ortasında " yaz geldi , memelerin acık gezmeye başlamısın " tarzı birşey dedim kıza.kız dahil herkes güldü geçti
Yok artık. Öyle bir şey söylemem imkansız.

Sizinki fazla ileri olmuş