ne diyecek diye korkarsan o ilişkinin ömrü az olur. Bırak desin. Senin kıskandığını ve koruduğunu bilecek.

Ama abartırsan bu sefer kaçar elinden. Kadınlara güven olmaz. Kendileri söylüyor bunu