• 23-04-2014, 21:42:45
    #10
    Eğer giydiği giysi normalse ve istem dışı açılmalar oluyorsa uyarman normal bişey, kız garip karşılamaz hatta kıskandığını düşünüp hoşuna bile gider.
    Böyle bişey başıma gelmişti, giysi omuzdan düşüyordu kendi elimle düzeltmiştim gülümsemişti
  • 23-04-2014, 21:52:44
    #11
    Valla biz bi anlaşma yaptık
    Ben saat 6 dan sonra dışarı çıkmıcam oda üstüne başına dikkat edicek.
    Ne tayt giyicek ne başka bişey. Hep bisiklet yaka
    • JoEN
    JoEN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-04-2014, 21:54:25
    #12
    Belki 10 yıl önceki bi yaşadığım olayı anlatayım kısaca,
    Arkadaşlarla yolda yürüyoruz cadde baya bir kalabalık önde giden hanım kızımızın kalçasına yarasa büyüklüğünde kelebek yapıştı bende hemen seslendim kalçana yarasa gibi bişi yapıştı, kız birden ürktü çığlık attı felan derken kelebek uçtu sonra döndü bana dediki sapıkmısın neden orama bakıyorsun
  • 23-04-2014, 21:57:02
    #13
    Söyle, doğru yapıyorsun.
  • 23-04-2014, 21:57:27
    #14
    Jantipuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki 10 yıl önceki bi yaşadığım olayı anlatayım kısaca,
    Arkadaşlarla yolda yürüyoruz cadde baya bir kalabalık önde giden hanım kızımızın kalçasına yarasa büyüklüğünde kelebek yapıştı bende hemen seslendim kalçana yarasa gibi bişi yapıştı, kız birden ürktü çığlık attı felan derken kelebek uçtu sonra döndü bana dediki sapıkmısın neden orama bakıyorsun
    Kelebeği takip ediyordum, orana konacağını bilemezdim deseydin
  • 23-04-2014, 21:58:21
    #15
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelebeği takip ediyordum, orana konacağını bilemezdim deseydin
    o an hızlı düşünemedim
  • 23-04-2014, 22:01:54
    #16
    Devam et onu önemsedigini dusunur.
  • 23-04-2014, 22:53:40
    #17
    Söylemediğin zaman kabahatli olursun hocam,ilgisiz,alakasız olursun.. Düzgün bir dille söyledin mi hiç sorun yok .. Bu hepimizin başına geliyor yani

    *Söylediğin için yazmışım,düzelttim hocam..
  • 24-04-2014, 00:12:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Görünce uyarmakta yarar var. Zinaya kadar götürebilir sizi bu tür görüntüler. İnsanı teşvik eder.