Söylemediğin zaman kabahatli olursun hocam,ilgisiz,alakasız olursun.. Düzgün bir dille söyledin mi hiç sorun yok .. Bu hepimizin başına geliyor yani

*Söylediğin için yazmışım,düzelttim hocam..