Dostum ben de çok dikkat ederim böyle şeylere, samimiyimdir ikili ilişkilerimde.

Mesela eski kız arkadaşımla hala takılıyoruz birbirimizi seviyoruz ama çıkamıyoruz çünkü elimde kalır boğarım biliyor. Bu yüzden onun biraz daha olgunlaşmasını bekliyorum.

Dün mesela birlikteydik açıldı ve şöyle dedim: "Gızım şu önünü felan düzelt yoksa elimde kalacan" o da tamam dedi düzeltti.

Arkadaşım vardı normal arkadaş kız, önü düşmüş mesela kız normal arkadaşım banane hıssiyatı olmuyor benim yanımda olduğu için otomatikmen beni temsil ediyor dışardaki adam nerden bilsin benim arkadaşım olduğunu. Ona da: "Şu önünü düzelt gız" dedim. Düzeltti gülerek sırtımı sıvazladı ay canım benim manasında.

Hani bu işler birazda rahatlık ve samimiyet meselesi diğer arkadaşın da dediği gibi.

Canın bu duruma çok sıkılıyor biliyorum.

Benimki dün bana diyor ki yakında çarşafa bürünecem senin yüzünden.