Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6'dan sonra dışarı çıkmama işi gerçekten zor
çok zor malesef
arada kaçamak yapıyoruz ama genel anlamda böyle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:26:54 -->-> Daha önceki mesaj 13:25:15 --

Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emre 6'dan sonra dışarı çıkmayacak öylemi güler geçerim yok öyle bişey
Malesef mert Bende öyle diyodum kendime ama o tribi yemek hiç çekilmiyo gerçekten