• 13-04-2014, 23:36:17
    #46
    Küçük bir çocuğun ırzına geçen adamın gözünü çay kaşığı ile oymuşlardı, hiç belli olmaz varsayımlar üstünden atıp tutmaya gerek yoktur her halükarda suçunun cezasını çekecektir. Benim çevremdeki birinin başına gelseydi herhalde filmlerdeki gibi bir şey yapardım pekte zor olmazdı.
  • 13-04-2014, 23:51:47
    #47
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bir şey anlatılmadı , 2005 yılında askerdim ben ulucanlar zamanından kaç yıllık memursun bilmiyorum ama bende memur olsam emin ol senin gibi konuşurdum.

    burada sıkıntılı şeyler anlatmak istemiyorum , yaşanan bazı olaylar var kimi tesadüf der kimi intihar der

    her şey anlatılmıyor bu konularla ilgili
    sincan cezaevi , kadın - çocuk - f1 f2 cezaevleri askerdim

    ben işkence var demiyorum zaten, infaz memurlarının alayı tırsak olduğu niçin teknik olarak mümkün değil

    bazı olaylar var öyle diyelim

    mesela bir tecavuz tutuklusunun makatına araba fırçası sokulması, belki kendi yapmıştır

    mesela kemerle(ki kemer ayakkabı bağcığı yasak) kendini asması, belki kendi kendini asmıştır

    işkence gördüğünü idda eden biri gardiyanı jiletle (ki oda yasak) rehin alması

    uzarrr gider

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:31:05 --



    askerle personelle ne ilgisi var yahu, mahkumlardan bahsediyoruz
    iğrenç derken, öz annesine tecavüz eden, ablasının kafasını taşla ezip koli bantıyla bantlayıp tecavüz eden.
    iğrenç değil mi bunlar
    İğrenç olmaya iğrenç de yazdığını bir daha okursan, personelden de bahsetmişsin.

    Bir de bu konuda hanginiz haklısınız, hanginizin dediğine inansam gerçekten kararsız kaldım.
  • 13-04-2014, 23:54:08
    #48
    Üyeliği durduruldu
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İğrenç olmaya iğrenç de yazdığını bir daha okursan, personelden de bahsetmişsin.

    Bir de bu konuda hanginiz haklısınız, hanginizin dediğine inansam gerçekten kararsız kaldım.
    ben yapıyorlar işkence var demiyorum , böyle olaylar var diyorum suçlu çıkmayalım sonra devlet sırlarını açıklamaktan
  • 14-04-2014, 00:00:24
    #49
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yapıyorlar işkence var demiyorum , böyle olaylar var diyorum suçlu çıkmayalım sonra devlet sırlarını açıklamaktan
    biz neler duyduk anlat sen, bunlar devlet sırrı değil ki.
    şimdi benim merak ettiğim buradaki koğuşlarda filmlerde izlediğimiz gibi ilişkiye giren var mı. herkes farklı bir şey söylüyor bu konularda, koğuşun dayısı olmazmış örneğin herkes kendi derdine yanarmış.
  • 14-04-2014, 00:03:16
    #50
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz neler duyduk anlat sen, bunlar devlet sırrı değil ki.
    şimdi benim merak ettiğim buradaki koğuşlarda filmlerde izlediğimiz gibi ilişkiye giren var mı. herkes farklı bir şey söylüyor bu konularda, koğuşun dayısı olmazmış örneğin herkes kendi derdine yanarmış.
    f tiplerinde 3 kişilik ve 1 kişilik hücreler var, suç niteliğine göre koyarlar
    dışarda olduğu gibi içerdede sapkın kişiler vardır mutlaka
  • 14-04-2014, 00:17:59
    #51
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bir şey anlatılmadı , 2005 yılında askerdim ben ulucanlar zamanından kaç yıllık memursun bilmiyorum ama bende memur olsam emin ol senin gibi konuşurdum.

    burada sıkıntılı şeyler anlatmak istemiyorum , yaşanan bazı olaylar var kimi tesadüf der kimi intihar der

    her şey anlatılmıyor bu konularla ilgili
    sincan cezaevi , kadın - çocuk - f1 f2 cezaevleri askerdim

    ben işkence var demiyorum zaten, infaz memurlarının alayı tırsak olduğu niçin teknik olarak mümkün değil

    bazı olaylar var öyle diyelim

    mesela bir tecavuz tutuklusunun makatına araba fırçası sokulması, belki kendi yapmıştır

    mesela kemerle(ki kemer ayakkabı bağcığı yasak) kendini asması, belki kendi kendini asmıştır

    işkence gördüğünü idda eden biri gardiyanı jiletle (ki oda yasak) rehin alması

    uzarrr gider
    Tek tek cevap verim. Öncelikle İ.K.M 'ları tırsak değildir. Düzgün hitap et öncelikle. Cezaevinde yatmakta olan bir terörist rahatsızlanıyor ve hastaneye kaldırıyor. Hastaneye giderken yolda kalp krizinden ölüyor ve bu olay için sağlık memuru ve 2 İ.K.M soruşturma geçiriyor. T.B.M.M de Tamer Genç gen soru veriyor. 2 Yıl böyle sürüyor ortada hiçbir neden yokken bunlar oluyorsa kamera önünde bir mahkuma gelde vur. Sen erkeksin ya vurursun hocam.

    Araba fırçası hikayesi heryerdemi olur arkadaş demekki bunu yapan tüm cezaevlerini gezmiş.

    Gene yanlış biliyorsun cezaevinde kemer serbestir. Ayakkabı ipi yasaktır ama çamaşır asmak için ip almak serbest

    Gene yanlış biliyorsun traş bıçağı serbest. Adamlar plastiğini çıkartıyor öyle kullanıyor. Traş bıçağı olmasa bile yapmak isteyen adam hertürlü yapar. Odasındaki camı kırar gene sana karşı kullanır. Kesin sen biliyorsundur gene ben söyliyim odalara ucu kesik 1 adet bıçak veriyoruz mesela. Odalarda kuş kafesi serbest mesela. Vantiratör serbest mesela. Bunların hepsini silah olarak kullanabilirler.

    Kendini asmak isteyen bir kişi çarşafıyla gene yapar ki bizim cezaevinde oldu ve öldü. Yada yatağıyla birlikte kendini yakar ki buda bizim cezaevinde oldu. Sen bunları duyarsın biz yaşarız onun için ordan burdan duyduklarına pek inanma.

    Şunuda beyan edim eskiden senin dediklerinin bir kısmı olmuştur. Olmamıştır demiyorum çünkü eskiden cezaevleri mahkumlarınmış. Bende sana anlatim bire bir yaşanmış olay. Cezaevleri bozukken gece 2 de kapıya vurup memurdan sakız isterlermiş .

    Memurlar pisikopat değildir. Durduk yere kimse hakkında kötü düşünmez.


    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İğrenç olmaya iğrenç de yazdığını bir daha okursan, personelden de bahsetmişsin.

    Bir de bu konuda hanginiz haklısınız, hanginizin dediğine inansam gerçekten kararsız kaldım.
    Ben bu işin içindeyim hocam. Hergün cezaevine ve yüksek güvenlikli cezaevinde çalışıyorum. Arkadaşın dedikleri abartı ama eskiden olmuş olabilir çünkü eskiden kamera vs. şeyler yokmuş. Bu kadar titiz değillermiş. Şimdi her şeyi bakanlık izni ile yapıyorsun.

    Sen tecavüzcü birini adli mahkumun yanına koy bakalım ne oluyor. Adam öldürmeye teşebbüsten memur, müdür ceza alır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:17:59 -->-> Daha önceki mesaj 21:09:43 --

    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz neler duyduk anlat sen, bunlar devlet sırrı değil ki.
    şimdi benim merak ettiğim buradaki koğuşlarda filmlerde izlediğimiz gibi ilişkiye giren var mı. herkes farklı bir şey söylüyor bu konularda, koğuşun dayısı olmazmış örneğin herkes kendi derdine yanarmış.


    F tiplerinde olmaz çünkü burda yatanlar bir ideoloji için yatanlardır veya çeteler.

    Diğer cezaevleri E,L,M tipleri vs. bunlarda koğuş sistemi var. Bir koğuşta 20 kişide kalabilir 50 kişide akşam sayımdan sonra ne olur bilinmez. Bunuda kontrol edemessin ama suçlar ayrıldığı için dediğiniz olayın olma ihtimalı çok çok düşüktür.

    Koğuş ağası dediğimiz söyle oluyor genelde koğuşun en yaşlısını memurlar seçer devamlı onunla konuşur. Koğuşa yeni gelen biri olur ve kurallara uymassa memur direk ona söylemiyor. Koğuşun büyügüne diyor şuna söyle biraz düzgün davransın. Kalbi kırılmasın diye. Bu heryerde yoktur cezaevindeki yönetimin uygulayacağı sistemdir.
  • 15-04-2014, 03:20:47
    #52
    Kardeşimden öte gördüğüm yeğenim 11-12 yaşında ama tek başına bile asla bakkala göndermem, okulada servis ile gelir gider...

    Kesinlikle şu dönemlerde kimseye asla güven olmaz bu olayada içim parçalandı nasıl kıydılar şu masum sabiye anlam veremiyorum nasıl bir ruh hali var bu şerefsizde...

    Vallahi Allah`tan Müslüman bir ülkeyiz yok olmasa demek neler neler yaşanıcak...
  • 16-04-2014, 10:56:17
    #53
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hani bir ihtimal vicdanı rahat bırakmasa intihar eder.
    Fazla geç kalmadı, artık vicdan azabı mı ağır bastı yoksa yatacağı seneler mi korkuttu bilinmez.

    Mert Aydın'ın katil zanlısından intihar girişimi.
    Mert Aydın’ın katil zanlısının Erzurum'da intihara kalkıştığı haberi gündeme oturdu. Zanlının, bileklerini duvara sürterek yaraladığı ortaya çıktı.

    Devamı:
    http://www.milliyet.com.tr/kafalari-...88/default.htm
  • 16-04-2014, 14:41:01
    #54
    Ben de E Tipi cezaevinde askerlik yaptım. Ne asker ne memur hiçbir şekilde mahkumlara kötü muamele yaptığına şahit olmadım. Suçu ne olursa olsun asker sadece görevini yapar. Memurlarında mahkumlara kötü davrandığına şahit olmadım. Mahkumlar bazen kendi aralarında kavga ederdi. O da suçlardan dolayı olmazdı. Tipik insan anlaşmazlığı yüzünden olurdu. İç Anadolu ve Karadeniz'de birçok cezaevine gittim. Hemen hemen ortam hepsinde aynıydı. Mutlaka daha farklı cezaevleri vardır ama askerin ve rütbelilerin mahkumlara kötü davrandığını sanmıyorum. Sadece görevlerini yaparlar. Hatta içerde bir olay olsa bile talep gelmediği sürece müdahale bile etmezler. Hazır beklerler. Tabi söylediklerim genel bir ifade. Görevini kötüye suistimal eden mutlaka vardır.