Mert Aydın'ın katili tutuklandı.
55
●3.495
- 13-04-2014, 23:36:17Küçük bir çocuğun ırzına geçen adamın gözünü çay kaşığı ile oymuşlardı, hiç belli olmaz varsayımlar üstünden atıp tutmaya gerek yoktur her halükarda suçunun cezasını çekecektir. Benim çevremdeki birinin başına gelseydi herhalde filmlerdeki gibi bir şey yapardım pekte zor olmazdı.
- 13-04-2014, 23:51:47İğrenç olmaya iğrenç de yazdığını bir daha okursan, personelden de bahsetmişsin.BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir de bu konuda hanginiz haklısınız, hanginizin dediğine inansam gerçekten kararsız kaldım. - 13-04-2014, 23:54:08Üyeliği durdurulduben yapıyorlar işkence var demiyorum , böyle olaylar var diyorumSeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
suçlu çıkmayalım sonra devlet sırlarını açıklamaktan
- 14-04-2014, 00:00:24biz neler duyduk anlat sen, bunlar devlet sırrı değil ki.BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi benim merak ettiğim buradaki koğuşlarda filmlerde izlediğimiz gibi ilişkiye giren var mı. herkes farklı bir şey söylüyor bu konularda, koğuşun dayısı olmazmış örneğin herkes kendi derdine yanarmış. - 14-04-2014, 00:03:16Üyeliği durdurulduf tiplerinde 3 kişilik ve 1 kişilik hücreler var, suç niteliğine göre koyarlarabcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dışarda olduğu gibi içerdede sapkın kişiler vardır mutlaka - 14-04-2014, 00:17:59Tek tek cevap verim. Öncelikle İ.K.M 'ları tırsak değildir. Düzgün hitap et öncelikle. Cezaevinde yatmakta olan bir terörist rahatsızlanıyor ve hastaneye kaldırıyor. Hastaneye giderken yolda kalp krizinden ölüyor ve bu olay için sağlık memuru ve 2 İ.K.M soruşturma geçiriyor. T.B.M.M de Tamer Genç gen soru veriyor. 2 Yıl böyle sürüyor ortada hiçbir neden yokken bunlar oluyorsa kamera önünde bir mahkuma gelde vur. Sen erkeksin ya vurursunBHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam.
Araba fırçası hikayesi heryerdemi olur arkadaş
demekki bunu yapan tüm cezaevlerini gezmiş.
Gene yanlış biliyorsun cezaevinde kemer serbestir. Ayakkabı ipi yasaktır ama çamaşır asmak için ip almak serbest
Gene yanlış biliyorsun traş bıçağı serbest. Adamlar plastiğini çıkartıyor öyle kullanıyor. Traş bıçağı olmasa bile yapmak isteyen adam hertürlü yapar. Odasındaki camı kırar gene sana karşı kullanır. Kesin sen biliyorsundur gene ben söyliyim odalara ucu kesik 1 adet bıçak veriyoruz mesela. Odalarda kuş kafesi serbest mesela. Vantiratör serbest mesela. Bunların hepsini silah olarak kullanabilirler.
Kendini asmak isteyen bir kişi çarşafıyla gene yapar ki bizim cezaevinde oldu ve öldü. Yada yatağıyla birlikte kendini yakar ki buda bizim cezaevinde oldu. Sen bunları duyarsın biz yaşarız onun için ordan burdan duyduklarına pek inanma.
Şunuda beyan edim eskiden senin dediklerinin bir kısmı olmuştur. Olmamıştır demiyorum çünkü eskiden cezaevleri mahkumlarınmış. Bende sana anlatim bire bir yaşanmış olay. Cezaevleri bozukken gece 2 de kapıya vurup memurdan sakız isterlermiş
.
Memurlar pisikopat değildir. Durduk yere kimse hakkında kötü düşünmez.
Ben bu işin içindeyim hocam. Hergün cezaevine ve yüksek güvenlikli cezaevinde çalışıyorum. Arkadaşın dedikleri abartı ama eskiden olmuş olabilir çünkü eskiden kamera vs. şeyler yokmuş. Bu kadar titiz değillermiş. Şimdi her şeyi bakanlık izni ile yapıyorsun.SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen tecavüzcü birini adli mahkumun yanına koy bakalım ne oluyor. Adam öldürmeye teşebbüsten memur, müdür ceza alır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:17:59 -->-> Daha önceki mesaj 21:09:43 --
abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
F tiplerinde olmaz çünkü burda yatanlar bir ideoloji için yatanlardır veya çeteler.
Diğer cezaevleri E,L,M tipleri vs. bunlarda koğuş sistemi var. Bir koğuşta 20 kişide kalabilir 50 kişide akşam sayımdan sonra ne olur bilinmez. Bunuda kontrol edemessin ama suçlar ayrıldığı için dediğiniz olayın olma ihtimalı çok çok düşüktür.
Koğuş ağası dediğimiz söyle oluyor genelde koğuşun en yaşlısını memurlar seçer devamlı onunla konuşur. Koğuşa yeni gelen biri olur ve kurallara uymassa memur direk ona söylemiyor. Koğuşun büyügüne diyor şuna söyle biraz düzgün davransın. Kalbi kırılmasın diye. Bu heryerde yoktur cezaevindeki yönetimin uygulayacağı sistemdir. - 15-04-2014, 03:20:47Kardeşimden öte gördüğüm yeğenim 11-12 yaşında ama tek başına bile asla bakkala göndermem, okulada servis ile gelir gider...
Kesinlikle şu dönemlerde kimseye asla güven olmaz bu olayada içim parçalandı nasıl kıydılar şu masum sabiye anlam veremiyorum nasıl bir ruh hali var bu şerefsizde...
Vallahi Allah`tan Müslüman bir ülkeyiz yok olmasa demek neler neler yaşanıcak... - 16-04-2014, 10:56:17Fazla geç kalmadı, artık vicdan azabı mı ağır bastı yoksa yatacağı seneler mi korkuttu bilinmez.syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mert Aydın'ın katil zanlısından intihar girişimi.
Mert Aydının katil zanlısının Erzurum'da intihara kalkıştığı haberi gündeme oturdu. Zanlının, bileklerini duvara sürterek yaraladığı ortaya çıktı.
Devamı:
http://www.milliyet.com.tr/kafalari-...88/default.htm - 16-04-2014, 14:41:01Ben de E Tipi cezaevinde askerlik yaptım. Ne asker ne memur hiçbir şekilde mahkumlara kötü muamele yaptığına şahit olmadım. Suçu ne olursa olsun asker sadece görevini yapar. Memurlarında mahkumlara kötü davrandığına şahit olmadım. Mahkumlar bazen kendi aralarında kavga ederdi. O da suçlardan dolayı olmazdı. Tipik insan anlaşmazlığı yüzünden olurdu. İç Anadolu ve Karadeniz'de birçok cezaevine gittim. Hemen hemen ortam hepsinde aynıydı. Mutlaka daha farklı cezaevleri vardır ama askerin ve rütbelilerin mahkumlara kötü davrandığını sanmıyorum. Sadece görevlerini yaparlar. Hatta içerde bir olay olsa bile talep gelmediği sürece müdahale bile etmezler. Hazır beklerler. Tabi söylediklerim genel bir ifade. Görevini kötüye suistimal eden mutlaka vardır.

hocam.
demekki bunu yapan tüm cezaevlerini gezmiş.
.