ben yapıyorlar işkence var demiyorum , böyle olaylar var diyorum

suçlu çıkmayalım sonra devlet sırlarını açıklamaktan
biz neler duyduk anlat sen, bunlar devlet sırrı değil ki.
şimdi benim merak ettiğim buradaki koğuşlarda filmlerde izlediğimiz gibi ilişkiye giren var mı. herkes farklı bir şey söylüyor bu konularda, koğuşun dayısı olmazmış örneğin herkes kendi derdine yanarmış.