BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana bir şey anlatılmadı , 2005 yılında askerdim ben ulucanlar zamanından kaç yıllık memursun bilmiyorum ama bende memur olsam emin ol senin gibi konuşurdum.

burada sıkıntılı şeyler anlatmak istemiyorum , yaşanan bazı olaylar var kimi tesadüf der kimi intihar der

her şey anlatılmıyor bu konularla ilgili
sincan cezaevi , kadın - çocuk - f1 f2 cezaevleri askerdim

ben işkence var demiyorum zaten, infaz memurlarının alayı tırsak olduğu niçin teknik olarak mümkün değil

bazı olaylar var öyle diyelim

mesela bir tecavuz tutuklusunun makatına araba fırçası sokulması, belki kendi yapmıştır

mesela kemerle(ki kemer ayakkabı bağcığı yasak) kendini asması, belki kendi kendini asmıştır

işkence gördüğünü idda eden biri gardiyanı jiletle (ki oda yasak) rehin alması

uzarrr gider

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:31:05 --



askerle personelle ne ilgisi var yahu, mahkumlardan bahsediyoruz
iğrenç derken, öz annesine tecavüz eden, ablasının kafasını taşla ezip koli bantıyla bantlayıp tecavüz eden.
iğrenç değil mi bunlar
İğrenç olmaya iğrenç de yazdığını bir daha okursan, personelden de bahsetmişsin.

Bir de bu konuda hanginiz haklısınız, hanginizin dediğine inansam gerçekten kararsız kaldım.