bana bir şey anlatılmadı , 2005 yılında askerdim ben ulucanlar zamanından kaç yıllık memursun bilmiyorum ama bende memur olsam emin ol senin gibi konuşurdum.
burada sıkıntılı şeyler anlatmak istemiyorum , yaşanan bazı olaylar var kimi tesadüf der kimi intihar der
her şey anlatılmıyor bu konularla ilgili
sincan cezaevi , kadın - çocuk - f1 f2 cezaevleri askerdim
ben işkence var demiyorum zaten, infaz memurlarının alayı tırsak olduğu niçin teknik olarak mümkün değil
bazı olaylar var öyle diyelim
mesela bir tecavuz tutuklusunun makatına araba fırçası sokulması, belki kendi yapmıştır
mesela kemerle(ki kemer ayakkabı bağcığı yasak) kendini asması, belki kendi kendini asmıştır
işkence gördüğünü idda eden biri gardiyanı jiletle (ki oda yasak) rehin alması
uzarrr gider

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:31:05 --
askerle personelle ne ilgisi var yahu, mahkumlardan bahsediyoruz

iğrenç derken, öz annesine tecavüz eden, ablasının kafasını taşla ezip koli bantıyla bantlayıp tecavüz eden.
iğrenç değil mi bunlar