Ben de E Tipi cezaevinde askerlik yaptım. Ne asker ne memur hiçbir şekilde mahkumlara kötü muamele yaptığına şahit olmadım. Suçu ne olursa olsun asker sadece görevini yapar. Memurlarında mahkumlara kötü davrandığına şahit olmadım. Mahkumlar bazen kendi aralarında kavga ederdi. O da suçlardan dolayı olmazdı. Tipik insan anlaşmazlığı yüzünden olurdu. İç Anadolu ve Karadeniz'de birçok cezaevine gittim. Hemen hemen ortam hepsinde aynıydı. Mutlaka daha farklı cezaevleri vardır ama askerin ve rütbelilerin mahkumlara kötü davrandığını sanmıyorum. Sadece görevlerini yaparlar. Hatta içerde bir olay olsa bile talep gelmediği sürece müdahale bile etmezler. Hazır beklerler. Tabi söylediklerim genel bir ifade. Görevini kötüye suistimal eden mutlaka vardır.