Küçük bir çocuğun ırzına geçen adamın gözünü çay kaşığı ile oymuşlardı, hiç belli olmaz varsayımlar üstünden atıp tutmaya gerek yoktur her halükarda suçunun cezasını çekecektir. Benim çevremdeki birinin başına gelseydi herhalde filmlerdeki gibi bir şey yapardım pekte zor olmazdı.