SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İğrenç olmaya iğrenç de yazdığını bir daha okursan, personelden de bahsetmişsin.

Bir de bu konuda hanginiz haklısınız, hanginizin dediğine inansam gerçekten kararsız kaldım.
ben yapıyorlar işkence var demiyorum , böyle olaylar var diyorum suçlu çıkmayalım sonra devlet sırlarını açıklamaktan