İğrenç olmaya iğrenç de yazdığını bir daha okursan, personelden de bahsetmişsin.
Bir de bu konuda hanginiz haklısınız, hanginizin dediğine inansam gerçekten kararsız kaldım.
ben yapıyorlar işkence var demiyorum , böyle olaylar var diyorum

suçlu çıkmayalım sonra devlet sırlarını açıklamaktan