Kurt kuzu misali
LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Zengin olanlar neden daha çoğunu ister ?
71
●3.761
- 16-03-2014, 22:40:15Öyle gibi gözüküyor fakatEkpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz 50k TL Lik araca binersiniz
o adam 1 milyon tllik 5 tane aracı vardır,
Paranız fazla oldukça lüksünüzde artıyor ve haliyle masraflarınız fazla,Siz kazanmazsanız para kendi kendini yer , 1 Yılda bitmez belki ama sonuçta 1 kişi degil çolugu çocugu belki 10 yılda bitirir
- 16-03-2014, 22:40:56Üyeliği durdurulduadamların harcadığı yerde kendilerine aitkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Döngü olarak cebe geliyor - 16-03-2014, 22:42:02Fakirlik güzel birşey o zaman? O benden çok çalışıyor ama ikimizde ömür boyu çalışmak zorundayız. Arabam bırak da 50 bin liralık olsun çok lükse gerek yokkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2014, 22:47:13Hocam Harcadıgı 1 yer kendisinin olur 2yer olur heryer onun degilJameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harcadıgı yeri yönetmese başsız bıraksa orasıda kan kaybedir asıl konuda bu zaten,Çalışmazlarsa işin başında durmazlarsa o işlerin başında biri durur,Cebinide doldurur
- 16-03-2014, 22:59:09Hocam tamam işte,Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Steve Jobs diyorsun. Adam kazandıkça kazanmış ama ben sanmıyorum ki o daha fazla kazanmak için uğraşsın. Adam sürekli yeni bir şeyler üretme insanlara faydalı olmak için uğraşmış.
Ben mesela çok zengin olsam daha çok kişiye istihdam sağlamak daha çok kişiye para kazandırmak daha çok çevre sahibi olmak için uğraşırım.
Bunu kötüye kullananların da amacı zaten kötülük...