• 16-03-2014, 22:31:08
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kurt kuzu misali

    LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-03-2014, 22:40:15
    #20
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik esnaflardan bahsetmiyoruz hocam. Ali AĞAOĞLU'nu ele alalım şu an işlerini bıraksa torununa yetecek parası var adamın. Bu para kazanma hırsı nedir?
    Öyle gibi gözüküyor fakat
    Siz 50k TL Lik araca binersiniz
    o adam 1 milyon tllik 5 tane aracı vardır,
    Paranız fazla oldukça lüksünüzde artıyor ve haliyle masraflarınız fazla,Siz kazanmazsanız para kendi kendini yer , 1 Yılda bitmez belki ama sonuçta 1 kişi degil çolugu çocugu belki 10 yılda bitirir
  • 16-03-2014, 22:40:56
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle gibi gözüküyor fakat
    Siz 50k TL Lik araca binersiniz
    o adam 1 milyon tllik 5 tane aracı vardır,
    Paranız fazla oldukça lüksünüzde artıyor ve haliyle masraflarınız fazla,Siz kazanmazsanız para kendi kendini yer , 1 Yılda bitmez belki ama sonuçta 1 kişi degil çolugu çocugu belki 10 yılda bitirir
    adamların harcadığı yerde kendilerine ait
    Döngü olarak cebe geliyor
  • 16-03-2014, 22:42:02
    #22
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle gibi gözüküyor fakat
    Siz 50k TL Lik araca binersiniz
    o adam 1 milyon tllik 5 tane aracı vardır,
    Paranız fazla oldukça lüksünüzde artıyor ve haliyle masraflarınız fazla,Siz kazanmazsanız para kendi kendini yer , 1 Yılda bitmez belki ama sonuçta 1 kişi degil çolugu çocugu belki 10 yılda bitirir
    Fakirlik güzel birşey o zaman? O benden çok çalışıyor ama ikimizde ömür boyu çalışmak zorundayız. Arabam bırak da 50 bin liralık olsun çok lükse gerek yok
  • 16-03-2014, 22:47:36
    #23
    Azdan az çoktan çok gider Yeter mi be onlara o para..
  • 16-03-2014, 22:47:13
    #24
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamların harcadığı yerde kendilerine ait
    Döngü olarak cebe geliyor
    Hocam Harcadıgı 1 yer kendisinin olur 2yer olur heryer onun degil
    Harcadıgı yeri yönetmese başsız bıraksa orasıda kan kaybedir asıl konuda bu zaten,Çalışmazlarsa işin başında durmazlarsa o işlerin başında biri durur,Cebinide doldurur
  • 16-03-2014, 22:54:04
    #25
    Şuan borçumu bitirmek peşindeyim. Borçu bitirdikten sonra da acaba ne isteyeceğim düşünmedim
  • 16-03-2014, 22:59:09
    #26
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok güzel , bende böyle olmak isterim.
    Allah Daha bol verir inşlah.

    Lafım daha büyüklere , dünyanın en zenginleri kastım.
    Dünyanın en zenginisin daha fazlasını napacaksın ? gibi
    Hocam tamam işte,
    Steve Jobs diyorsun. Adam kazandıkça kazanmış ama ben sanmıyorum ki o daha fazla kazanmak için uğraşsın. Adam sürekli yeni bir şeyler üretme insanlara faydalı olmak için uğraşmış.
    Ben mesela çok zengin olsam daha çok kişiye istihdam sağlamak daha çok kişiye para kazandırmak daha çok çevre sahibi olmak için uğraşırım.
    Bunu kötüye kullananların da amacı zaten kötülük...
  • 16-03-2014, 23:42:00
    #27
    Para çok olunca gideride çok oluyor. Bu yüzden zengin olmayanlar nasıl istiyorsa zenginlerde bu yüzden yine istiyor.