• 16-03-2014, 22:08:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 yaşındayım
    20 yaşında kendi işimi kurdum tam 1 sene önce bu zamanlarda. Hatta 10 ay oldu. Belki şu an bağladığım firmalar, yaptığımişlerle 8 kuşağım değil ama ben ömrüm boyunca doyarım.
    Hayatım boyunca hiç bir zaman parasızlık nedir bilmedim. Ama ilkokul 4'e giderken arkadaşlarıma müzik cdsi sattım, orta okula giderken ücretsiz web site yapıp sattım, liseye giderken prof. olarak site yapmaya ve para kazanmaya başladım. 1 senedir de ticaret yapıyorum. Benim paraya ihtiyacım olmadığı halde küçüklükten gelen bir para kazanma isteğim var bir yandan kendimi geliştirerek. Sorsanız paramı da sağda solda yediğimi hatırlamam.
    Yani demem o ki para benim için sadece başarmadır. Kişilik insana saygınlık katar, para bunu sadece destekler ve bu saygınlık duyacak kişilerin artmasını sağlar. Daha çok para kazanmak için uğraşıyorum çünkü bu benim maddi anlamda başarma arzumu, isteğimi doyuruyor. Bu gün çok param olsa hala daha çok kazanmak için uğraşırım, ömrümün sonuna kadar heralde sabah 7'de işime başlamaya devam edeceğim...
    Hocam çok güzel , bende böyle olmak isterim.
    Allah Daha bol verir inşlah.

    Lafım daha büyüklere , dünyanın en zenginleri kastım.
    Dünyanın en zenginisin daha fazlasını napacaksın ? gibi
  • 16-03-2014, 22:10:20
    #11
    adam para kazanmasa elinde avucunda ne var ne yok kaybedicek. eleman maaşı, dükkan maaşı, giderler falan. bunları neden düşünmüyoruz ?
  • 16-03-2014, 22:10:53
    #12
    sana göre zengin olan bilgates e göre fakir
    • abcgrup
    abcgrup bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-03-2014, 22:12:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam para kazanmasa elinde avucunda ne var ne yok kaybedicek. eleman maaşı, dükkan maaşı, giderler falan. bunları neden düşünmüyoruz ?
    Var olan işi devam ettirmesin demiyorum ki hocam.
    Daha çoğunu istiyor farklı sektörlere.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana göre zengin olan bilgates e göre fakir
    doğrudur , bilemiyorum
  • 16-03-2014, 22:14:04
    #14
    Olay şu musluk bir kere akmaya başladımı, daha kesemezsin. O para akar dolar taşar, yatırım yapacak yer ararsınız. paradan para kazanmayı alışkanlık haline getirmiş millet. Bizm elimize geçen üç kuruş parayı, hemen faturalar,telekom veya kredi kartı ödemelerine harcamamız gerek. Bizim elimizde üç kuruş para vardır, bankada veya telekomda falan bir sürü para vardır. para parayı çekmektedir. fakat oradaki para büyük bizdeki az olduğu için bizimkiler onları çekememektedir. onlarınki bizimkileri çekmekte, bu çekim gücüne biz karşı duramadığımız için gidip parayı yatırıyoruz kuzu kuzu..işte böyle çekmektedir para parayı..
  • 16-03-2014, 22:21:29
    #15
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam para kazanmasa elinde avucunda ne var ne yok kaybedicek. eleman maaşı, dükkan maaşı, giderler falan. bunları neden düşünmüyoruz ?
    Klasik esnaflardan bahsetmiyoruz hocam. Ali AĞAOĞLU'nu ele alalım şu an işlerini bıraksa torununa yetecek parası var adamın. Bu para kazanma hırsı nedir?
  • 16-03-2014, 22:24:55
    #16
    Prestij kelimesi açıklıyor. Prestijin tadını aldın mı niye köşeye çekilesin ki.
  • 16-03-2014, 22:26:19
    #17
    Elinde olanı kaybetmemek için...
  • 16-03-2014, 22:30:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay şu musluk bir kere akmaya başladımı, daha kesemezsin. O para akar dolar taşar, yatırım yapacak yer ararsınız. paradan para kazanmayı alışkanlık haline getirmiş millet. Bizm elimize geçen üç kuruş parayı, hemen faturalar,telekom veya kredi kartı ödemelerine harcamamız gerek. Bizim elimizde üç kuruş para vardır, bankada veya telekomda falan bir sürü para vardır. para parayı çekmektedir. fakat oradaki para büyük bizdeki az olduğu için bizimkiler onları çekememektedir. onlarınki bizimkileri çekmekte, bu çekim gücüne biz karşı duramadığımız için gidip parayı yatırıyoruz kuzu kuzu..işte böyle çekmektedir para parayı..
    şuanki kısır döngü böyle hocam , lidyalılardan beri.

    Affedersiniz rica ediyorum profil fotografınızı değiştirebilirmisiniz ? göz yamışması yapıyo sanki

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:30:46 -->-> Daha önceki mesaj 22:29:45 --

    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde olanı kaybetmemek için...
    dünyanın en zenginleri eliyle ülkeyi satın alır hocam ne kaybedecek