• 18-03-2014, 12:19:23
    #55
    çok zengin adam olmasam bile bunun sıkıntısını yaşıyorum.

    nasıl bir intiba bıraktığınız önemli borç para isteyemez oldum kimseden tek dedikleri laf "sende de yoksa biz ölelim" halbuki cebim 5 lira var

    Hafta sonu arkadaşlarım arıyor gitmesen " bizi takmıyor " oluyor gardaşım yeri geliyor arabada 2 km gidecek benzin olmuyor.

    Yani buna benzer çok örnek var orta halli bir adam olarak bu sıkıntıyı yaşıyorum.Allah büyük küçültende büyülten de Cenabı hak.Ama bi ara iyice dibe vurmuşken demedikleri laf kalmadı senin böyle olacagın belliydi bu kadar harcama yaparsan böyle kalırsın bir çogunu sildim tabi dostum diyeceğim 2-3 adam var gerisi lafı güzaf.Zengin olan kimselerde bu tarz durumlar daha çoktur.Tamamen kendini koruma amaçlıdır kardeşim Şu anda çalışmamın nedeni de sürkülasyonu kesmemek mazallah kesilirsek evdeki ana baba bile sırt çevirir.
  • 18-03-2014, 14:02:45
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zengin insan zaten daha cogunu isteyerek zengin olmustur bana kalirsa. Ayrica insanoglunun yaratilisinda olan bir durum bence bu. Belki para gibi buyuk meselelerde degil de kucucuk bir olay icin bile daha iyisini daha fazlasini isteriz.

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
    İstemeyiz demiyorum zaten , elbet isteriz insan oğluyuz.
    Dünya gözümüzü kör etmiş ahireti göremiyoruz. (kendim için bu söz)


    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok zengin adam olmasam bile bunun sıkıntısını yaşıyorum.

    nasıl bir intiba bıraktığınız önemli borç para isteyemez oldum kimseden tek dedikleri laf "sende de yoksa biz ölelim" halbuki cebim 5 lira var

    Hafta sonu arkadaşlarım arıyor gitmesen " bizi takmıyor " oluyor gardaşım yeri geliyor arabada 2 km gidecek benzin olmuyor.

    Yani buna benzer çok örnek var orta halli bir adam olarak bu sıkıntıyı yaşıyorum.Allah büyük küçültende büyülten de Cenabı hak.Ama bi ara iyice dibe vurmuşken demedikleri laf kalmadı senin böyle olacagın belliydi bu kadar harcama yaparsan böyle kalırsın bir çogunu sildim tabi dostum diyeceğim 2-3 adam var gerisi lafı güzaf.Zengin olan kimselerde bu tarz durumlar daha çoktur.Tamamen kendini koruma amaçlıdır kardeşim Şu anda çalışmamın nedeni de sürkülasyonu kesmemek mazallah kesilirsek evdeki ana baba bile sırt çevirir.
    Rabbim hepimizin yardımcısı olsun aynı durumu yaşadım.
    Gelirim iyiydi güzeldi , bi anda yere vurdu herşey den ders çıkartmak lazım fani dünya nede olsa hocam.
  • 18-03-2014, 15:36:26
    #57
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    İnsanoğlu aç gözülüdür
  • 18-03-2014, 15:47:42
    #58
    "GÜÇ"

    Ne kadar çok paranız varsa o kadar gücünüz vardınız.

    Paranız artttıkça gücünüz artar, hükümetleri, yasama organlarını yönlendirmeye dolaylı yoldan her istediğinizi yapmaya başlarsınız.
  • 18-03-2014, 17:00:36
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanoğlu aç gözülüdür
    Çok ağır oldu , ama malesef şükretmesini bilmiyoruz.
  • 18-03-2014, 20:57:57
    #60
    Çok insan gördüm üstünde elbise yok çok elbise gördüm içinde insan yok
  • 18-03-2014, 22:00:55
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ,

    Dünyanın en zengin adamları dahi , (daha çok nasıl kazanırım) diye uğraşıyor.

    Affedersiniz adamlardaki para 8 kuşağına yeter ama daha çoğunu istiyor.

    Neden ? yetmiyor mu o para ?
    Kendinimi tatmin etmiyor ?

    Hani orta gelirliler için söyliyeyim hani biz sonraki ayın faturaları nasıl öderiz diye düşünürken.

    Adamlar xx ülkesinin enerji bilmemnesini alalım mı diye tartışıyorlar.

    Neden daha çok istiyorlar ? anlamadım.
    Asıl olay para değildir orada, amaçsız kalmaktır
  • 18-03-2014, 22:39:59
    #62
    Ekmek bulamayan insanlar varken sizin/bizim/onların ekmek yanında peynir istemenizle aynı şeydir.
  • 19-03-2014, 01:00:13
    #63
    Yoksulluk korkusuyla ömrü servet peşinde harcayanda gördüm fakirliğin özünü...