• 16-03-2014, 23:53:50
    #28
    Fazlası göz çıkartmaz misali...
    Sana her türlü izahını yaparım masumane şekliyle. Ama ne seni nede kendimi kandırmak istemiyorum, aslında zenginlik ile alakası yoktur dünyalık hırsı herkeste vardır. Tek değişen ne kadar çoğuna sahip olursan bu hırsta giderek orantılı bir şekilde artar.

    Hala anlamadıysan daha somut olarak anlatayım; bir ateş yak ve çevrende ne bulursan bu ateşin içine at. Ne kadar fazla şeyi içine atsan da hepsini alır hiç doymaz aksine bunlar ateşi besler ve daha çok büyür, büyüdükçe de daha çok ister.


    Senin 1 saatin olur onların daha çok. Bu sayede basit bir saat bile araç olmaktan çıkar bir amaç gaye haline gelir.
    http://eglence.tr.msn.com/magazin/1-...ksiyon#image=2
  • 17-03-2014, 00:00:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazlası göz çıkartmaz misali...
    Sana her türlü izahını yaparım masumane şekliyle. Ama ne seni nede kendimi kandırmak istemiyorum, aslında zenginlik ile alakası yoktur dünyalık hırsı herkeste vardır. Tek değişen ne kadar çoğuna sahip olursan bu hırsta giderek orantılı bir şekilde artar.

    Hala anlamadıysan daha somut olarak anlatayım; bir ateş yak ve çevrende ne bulursan bu ateşin içine at. Ne kadar fazla şeyi içine atsan da hepsini alır hiç doymaz aksine bunlar ateşi besler ve daha çok büyür, büyüdükçe de daha çok ister.


    Senin 1 saatin olur onların daha çok. Bu sayede basit bir saat bile araç olmaktan çıkar bir amaç gaye haline gelir.
    http://eglence.tr.msn.com/magazin/1-...ksiyon#image=2
    Demek istediğinizi anladım hocam.
  • 17-03-2014, 00:06:18
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok çalışmak değil doğru çalışmak insanı hedefe götürür derler.. Hepsi için geçerli olmasada çoğu zengin insanın gözü dünyanın dışında bilmem anlatabildimmi..
  • 17-03-2014, 00:56:31
    #31
    Tek kelimeyle : nefis.
  • 17-03-2014, 01:12:30
    #32
    İnsanoglunun gözü doymaz, en iyisini istersin en iyisi olur sonra daha başka daha büyük birşey ister. Bu her zaman böyledir, degişmez.
  • 17-03-2014, 01:18:36
    #33
    Allaha sukurler olsun beni zengin yapmadi

  • 17-03-2014, 01:46:59
    #34
    2 tip zengin vardır bana göre

    1.zengin çalışır kazandığının üstüne koymak için çalışır ona görede gideri vardır
    2.zengin tipi ise zengindir ama bi o kadar açtır gözü doymaz gözünü para bürümüştür gözü paradan başka birşey görmez para için herşeyi yapar dini imanı paradır işte bu 2.tip zenginlerden nefret ediyorum
  • 17-03-2014, 02:13:50
    #35
    Zenginin malı züğürtün çenesini yorarmış diyip hikayeye burada son vermek istiyorum..
  • 17-03-2014, 03:28:21
    #36
    Bir zaman sonra mesele paradan çıkıp bir tür hırsa dönüşüyor. Hastalık gibi bir şey bu.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi