2 tip zengin vardır bana göre
1.zengin çalışır kazandığının üstüne koymak için çalışır ona görede gideri vardır
2.zengin tipi ise zengindir ama bi o kadar açtır gözü doymaz gözünü para bürümüştür gözü paradan başka birşey görmez para için herşeyi yapar dini imanı paradır işte bu 2.tip zenginlerden nefret ediyorum