çok zengin adam olmasam bile bunun sıkıntısını yaşıyorum.
nasıl bir intiba bıraktığınız önemli borç para isteyemez oldum kimseden tek dedikleri laf "sende de yoksa biz ölelim" halbuki cebim 5 lira var
Hafta sonu arkadaşlarım arıyor gitmesen " bizi takmıyor " oluyor gardaşım yeri geliyor arabada 2 km gidecek benzin olmuyor.
Yani buna benzer çok örnek var orta halli bir adam olarak bu sıkıntıyı yaşıyorum.Allah büyük küçültende büyülten de Cenabı hak.Ama bi ara iyice dibe vurmuşken demedikleri laf kalmadı senin böyle olacagın belliydi bu kadar harcama yaparsan böyle kalırsın bir çogunu sildim tabi dostum diyeceğim 2-3 adam var gerisi lafı güzaf.Zengin olan kimselerde bu tarz durumlar daha çoktur.Tamamen kendini koruma amaçlıdır kardeşim

Şu anda çalışmamın nedeni de sürkülasyonu kesmemek mazallah kesilirsek evdeki ana baba bile sırt çevirir.