adam para kazanmasa elinde avucunda ne var ne yok kaybedicek. eleman maaşı, dükkan maaşı, giderler falan. bunları neden düşünmüyoruz ?
Var olan işi devam ettirmesin demiyorum ki hocam.
Daha çoğunu istiyor farklı sektörlere.
sana göre zengin olan bilgates e göre fakir
doğrudur , bilemiyorum