Hocam çok güzel , bende böyle olmak isterim.
Allah Daha bol verir inşlah.
Lafım daha büyüklere , dünyanın en zenginleri kastım.
Dünyanın en zenginisin daha fazlasını napacaksın ? gibi
Hocam tamam işte,
Steve Jobs diyorsun. Adam kazandıkça kazanmış ama ben sanmıyorum ki o daha fazla kazanmak için uğraşsın. Adam sürekli yeni bir şeyler üretme insanlara faydalı olmak için uğraşmış.
Ben mesela çok zengin olsam daha çok kişiye istihdam sağlamak daha çok kişiye para kazandırmak daha çok çevre sahibi olmak için uğraşırım.
Bunu kötüye kullananların da amacı zaten kötülük...