Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamların harcadığı yerde kendilerine ait
Döngü olarak cebe geliyor
Hocam Harcadıgı 1 yer kendisinin olur 2yer olur heryer onun degil
Harcadıgı yeri yönetmese başsız bıraksa orasıda kan kaybedir asıl konuda bu zaten,Çalışmazlarsa işin başında durmazlarsa o işlerin başında biri durur,Cebinide doldurur